Kategorie

Odstąpienie od umowy – zwrot towaru

 

Prawo odstąpienia od umowy

Mają Państwo prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia zawarcia umowy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, proszę poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą elektroniczną na mail biuro@perlo.com.pl lub listem poleconym na adres: Perlo, ul. Wspólna 4d, 35-205 Rzeszów).

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia przesyłki, innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia przesyłki oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.

Zwrot płatności

Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Jeżeli towar został częściowo wykorzystany, kwota zwrotu zostanie proporcjonalnie zmniejszona.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w wypadkach:

Art. 38, ust 1 do 13 Ustawy z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta.

Podstawa prawna odstąpienia od umowy

Podstawą prawną do powyższych zasad zwrotu zakupionych przez konsumentów towarów jest Ustawa z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta opublikowana w Dzienniku Ustaw dnia 24 czerwca 2014 z uwzględnieniem rozumienia konsumentów według art. 221 k.c.

 

Reklamacje

Jeżeli otrzymają Państwo zamówioną paczkę i stwierdzą, że została uszkodzona, ma widoczne braki na opakowaniu, ślady przepakowania lub stwierdzą Państwo braki w stanie zamówionego towaru, proszę niezwłocznie spisać z kurierem protokół reklamacyjny.

Protokół szkody jest po to byśmy mogli realnie ocenić zasadność Państwa późniejszej reklamacji. Osoba dostarczająca przesyłkę wie, że na Państwa prośbę ma obowiązek wypełnić protokół szkody.

W przypadku firmy kurierskiej należy spisać protokół reklamacyjny przy odbiorze paczki lub do 7 dni od daty odbioru. Mają Państwo także prawo odmowy przyjęcia paczki ale w tym przypadku należy też spisać protokół reklamacyjny.

O zaistniałym fakcie uszkodzenia lub braku przesyłki, towaru proszę nas poinformować tak abyśmy mogli rozpatrzyć reklamację. Najlepiej przesłać do nas spisany protokół reklamacyjny listownie na adres: Perlo, ul. Wspólna 4d; 35-205 Rzeszów lub skan na mail biuro@perlo.com.pl

Wysyłane przez nas towary są ubezpieczone.


Koszyk

Brak produktów

Dostawa 0,00 zł
Suma 0,00 zł

Koszyk Realizuj zamówienie

eBiuletyn-Newsletter